25 Aralık 2007 Salı

Fıstıklı Kebap


Malzemeler:

500gr kıyma

2 adet soğan

2 diş sarmısak

ufalanmış ekmek içi

Yarım su bardağı iri kıyılmış antep fıstığı

1 adet yumurta

mix biber

kekik

kimyon

sumak

karışık köfte baharatı

pulbiber

tuz

çöp şiş


Hazırlanışı:

Soğanı soyup rendeleyin.Sarmısakları da soyup ezin.Kıymayı yoğurma kabına alıp soğan ve sarmısağı ekleyin.Ufalanmış ekmek içini baharatları ve yumurtayı da ekleyip yoğurun.Kıvamına gelince mandalina büyüklüğünde parçalar koparıp avcunuzda yuvarlayın.Daha sonra çöp şişe geçirip avcunuzla yuvarlayarak vede döndürerek şişe köfte harcını yayın.Bütün harcı aynı şekilde hazırladıktan sonra 200 dereceye ısıtılmış fırında 30dk pişirin.Sıcak servis yapın.



6 yorum:

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Merhaba, fıstıklı kebap çok değişik geldi bana, denemek lazım. Ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

Bu kebabı hiç denemedim. Ama denemek için çıldırır oldum :)) Şimdi olsa hemen yesem ne de güzel olur :)

Ellerinize sağlık anne peri

sıcacık sevgiler.
www.misssgibi.com

aNNePeRi dedi ki...

Pembeli'nin mutfağı;teşekkürler değişik vede çok lezzetli bi yemek gerçekten.Tavsiye ederim:)

Misssgibi;bende ilk defa denedim kendisi adana kebap olmak üzere yoğurulmaya başlanmıştı aslında :D İyi ki denemişim :) teşekkürler sıcak sevgilerden bir kucak da benden sana :))

Adsız dedi ki...

gerçekten güzel bi site,güzel bi yemek,,etobur olan ben olunca,et yemekleri hoş gelir bana tabi:)) ellerine sağlık ümmü gülsüm,,,ben hatice 23 yaşındayım,,evlliyim .bi kızım bi oğlum var,,yengeç burcuyum..seninle tanışmak isterim..ortak noktalar çok gibi .başarılar hoşçakal

aNNePeRi dedi ki...

teşekkür ederim hatice :)
evet çok gibi
siyahh.83@gmail.com adresinden ulaşabilirsin bana :)

Adsız dedi ki...

Yha ben bunu ziya sark sofrasina her gittiimde yiyom AMA hç ypmmstm smdi denycm tarif içn very very thank you xD