9 Şubat 2008 Cumartesi

Düğme Kurabiye

DSC02521.JPG

Prestij adlı filmi izledim çok heyecanlıydı :)  Evde sinema keyfi çaysız,kuruyemişsiz,cipssiz,pasta böreksiz olur mu hiç dimi :) işte size nefis bir kurabiye tarifi :)
Malzemeler:
3 su bardağı un
3 yemek kaşığı pudra şekeri
2 su bardağı ince çekilmiş fındık
1 paket margarin(oda sıcaklığında)
Üzeri için:
1 yemek kaşığı pudra şekeri
1,5 çay kaşığı tarçın
Hazırlanışı:
Bütün malzemeleri yoğurma kabına alıyoruz.Hamurumuz kıvama gelene kadar yoğuruyoruz.Cevizden biraz küçük parçalar koparıp elimizde yuvarlıyarak şekil veriyoruz.Soğuk fırına koyuyoruz.170 dereceye ayarlıyıp renkleri dönene kadar pişiriyoruz.Fırında soğumaya bırakıyoruz.
1 yemek kaşığı pudra şekerine 1,5 tatlı kaşığı tarçını karıştırıyoruz.İyice harmanlandıktan sonra süzgeç yardımıyla kurabiyelerin üzerine döküyoruz.

14 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ellerinize sağlık,kurabiyeler nefis görünüyor..
Hayırlı pazarlar

NiNo dedi ki...

ayy utanarak soluyourm ki hala bunca kurabiyeden sonra kurabiye yapasim var :DDDD ellerine salik canim

Unknown dedi ki...

Medine den selamlar düğme kurabiyeler çok güzel eline sağlık arkadaşım eminim film izlerken farkına bile varmadan bitmiştir:)
bende beklerim sevgiyle kal

Baharcicegi dedi ki...

Kurabiyler nefis olmus,kar yagmis üstlerine bembeyaz elinize saglik

aNNePeRi dedi ki...

aslında açık kahve rengi üzerindeki ama resimde belli olmamış :))
teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

kurabiyeler harika
ellerine sağlık
sevgiler

EZGi :)) dedi ki...

canım kurabiyelere bayılırım.uda müthiş göünüyor.ellerine saglık sevgiler

Adsız dedi ki...

ellerine saglik canim
kurabiyler cok guzel gorunuyor

www.yenitadlar.blogcu.com

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

merhabalar,
sayfanızı yeni keşfettim..tarifler ve yazılarınız çok güzel..artık sık sık ziyaretcin olurum:)
hepsi için topluca ellerine sağlık...
sevgiler.

Tijen dedi ki...

Cezası kek yapıp yemek! Ya da hiç yapmamak...

Mutfaknotlari dedi ki...

eline sağlık annem çok güzell olmuşlar
linklerime ekliyorum seni

Tijen dedi ki...

Nino'ya mı gidiyormuşum? Ne zaman gideceğimi Nihan'a soralım bakalım, muhtar olan o, bilse bilse o bilir. Ama merak etme, gidecek olursam mutlaka uçururum dilediğin haberi.

Adsız dedi ki...

tuba
tarifini denedim çok güzel oldu ama ben kabartma tozuda ekledim orjinal tarifte kabartma tozu yokmu?

aNNePeRi dedi ki...

kabartma tozu yok evet :) Senin ki biraz kabarmıştır heralde :) çok fazla değişiklik olucağını sanmıyorum.Beğenmenize çok sevindim teşekkürler