4 Eylül 2012 Salı

Bi Bakıp Çıkacağım!



 Merhaba ey okuyucu;

 Bugün şuan ne olduğunu unuttuğum bir sebepten dolayı bloguma  girmem gerekti. Yeni özellikler eklenmiş çok kullanışlı olmuş onu gözlemledim. Alkışlar Blogger'a ve tabi ki Google'a. Gözüme çarpan bir diğer şey ise dün bu blogun ziyaretçisinin 52 olmuş olması idi. Bu oradan bakıldığından fazla bi rakam olarak gelmeyebilir ama benim gibi senelerdir yazmayan, tek bir değişiklik yapmayan blogcu için çok güzel bir rakam. O yüzden bir kaç satırlık da olsa bir şeyler yazmak teşekkür etmek istedim ey okuyucu. Burada hala bir şeyler bulabilmen beni ne kadar mutlu etti anlatamam :)
Öyle ki tekrar yazasım geldi buraya :) Ama artık yemek yazmak gelmiyor içimden...

3 yorum:

çilekli süt dedi ki...

moda yaz o zaman şekerim makyaj yaz gezi yaz uzmanlık alanların :))

aNNePeRi dedi ki...

ya şey mmmm itiraf etmek gerekirse şifremi unutmuştum da ben :)) yazarım işallah buraya da bişiler :)

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
Çay Kazanı