7 Ekim 2008 Salı

Köz Kırmızı Biber Salatası

Artık biliyosunuz ki fotoğraf makinem yok :) Alıcam ama ne zaman belli değil çünkü beni onikiden vuran bir fotoğraf makinesi de yok henüz :)) Cep telefonuyla çekilmiş bir fotoğraf kendisi görüntüden de anlayacağınız gibi :) Netliği iyi olmasada hazır çekmişiz salatayı tarifini ekliyeyim bari dedim :) İlerde birgün değiştiririm fotoğrafı nasılsa :)Ben aslında pek sevmem kırmızı biberi(açıkcası biberin hiçbir rengini hiçbir halini sevmem :D ) Gördüğünüz gibi benim için daha çok yenilebilir bir hal alsın diye kornişon turşuyu bastım salataya :))) Tarif çok kolay yazın kırmızı biber közleyip atanınız varsa dondurucuya hele de ohooo 2-3 dklık iş :))
Malzemeler:
1 kg kırmızı biber
150 gr kornişon turşu
1 büyük kutu mısır konservesi
2 adet havuç(ben kullanmadım)
zeytinyağı,tuz,limon
Hazırlanışı:
Biberleri fırında veya ocakta közlüyoruz.Biberler ılınınca kabuklarını soyuyoruz.Havuç olmadığı için ede ben kullanmadım ama siz kullanmak isterseniz havuçları soyup julyen doğrayın.(kibrit çöpünden biraz daha kısa ve biraz daha kalın)Közleyip soyduğumuz biderleri de kalın jülyen şeklinde doğruyoruz.Kornişonu da halkalar halinde doğruyoruz.Salata kasesine mısırında suyunu süzdükten sonra hepsini döküyoruz.En son yağ,limon ve tuzunu da atıp bir iki harmanladıktan sonra servis yapıyoruz.

14 yorum:

Adsız dedi ki...

canım anne perim,

ben severim biberi. Hele kırmızı biber. Kornişon basılınca daha da bir güzel olmuştur ben eminim.

Fotoğraf olmasada olur senin sohbetin yeter.

Öperim yanaklarından

TAZE NANE dedi ki...

Salata çok harika olmuş. Ellerinize sağlık. Bizde daha fotoğraf makinası almadık. Cep telefonuyla çekiyoruz. Sevgilerimle.........

antepası dedi ki...

Nefissssssssssss.Görüntüde muhteşem ,Mutlaka lezzetide muhteşemdir.Birde mısır denemem lazım.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ben severim bacım köz biberi,sen bana yolla:P
Ellerine sağlık enfes.
Beni 12den diil 24'den vuran makinalar var sen bana al en iyisi bi makina:DDD

Adsız dedi ki...

walla ben de uzun süre düşündüm sonra da bir arkdaştan canonun bir makinesini aldım.memnunum..en azından uygun bir fiyata aldığım için mutluyum

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

kıs nasıl sevmessin kırmızı biberi:) ben yoğurtlusuna bayılırım .turşulusuna biterim..biberlerin içinde en sevdiğim hatta kırmızı biberdir..biberim biberm kırmızılım benim:P neyse ben sapıtmadan gideyim:)canım ellerine sağlık
en kısa zamanda foto mak. alman dileğiyle..öptümmm

Adsız dedi ki...

sen yap bize gönder ben dibini bulurum hemen

ellerine sağlık
sevgilerr

Feyza Fidan dedi ki...

Anapericimmm, kıs biber yinmezmi ????? Ayol şifalı bir zebzedir biber, yimek lazım bol bol...Sevmiyosun mevmiyosun ama çok güsel yapmışsın salatasını..Ellerine sağlık canım bacım..Oğluşları ve seni öptüm çok..

Unknown dedi ki...

offf közlenmiş kırmızı biber, mısır, kornişon.. ımmmııhhh yeme de yanında yat derim ben bu karışıma :))

SOFRAMDA BERABER dedi ki...

BENDE KIRMIZI BİBERCİM!
TURŞUDA OLUNCA PEK BİR KAYNAŞMIŞLAR, ÇOKTA GÜZEL OLMUŞ..
ELLERİNE SAĞLIK CANIM.

KelebekGibi dedi ki...

Ohh tam benlik:)
Eline saglik bizde bu tür salatalari cok severiz.
Tursu olunca zaten her türlü salatayi yerim ben:)
Bu arada blogunu linklerime ekliyorum,sevgiler.

LeYYa dedi ki...

Hİİİ!!KIRMIZI BİBER SEVİLMEZ Mİİİ??ay nerden büyük harf olmuş bunlar.sanki azarlar gibi))neyse ben pek bi severim valla.hatta ben de yazın bahçeden topladım bir güzel közleyip kavanozlara bastım konserve yaptım gel gör ki benim de şöyle bi açmazım var.yemeye kıyamıyorum))))eline sağlık.bebeleri öptüm.hııı bu arada şu naum paşa ya takılı kalmış vaziyetteyim.ilk fırsatta gitmek istiyorum.görüşmek üzere

Gelin Ayşe dedi ki...

harika görünüyor. Bende biberin heeer çeşidine hastayım. Özellikle acı olanlara :)

Adsız dedi ki...

Ya sen nasıl insanımışın yaa.hani beni gene eklememişsin..daha bide seviyomuşş.Pehhh aha seni silmeye gidiyorum bloğumdan haberin ola..