2 Mart 2008 Pazar

Kabak Salatası



İki güzel şey bir arada olabilir mi?Hayır diye düşünüyorsanız acele etmeyin.Elbetteki hem pratik, hem de lezzetli bir salata yapabilirsiniz.Tıpki kabak salatasında olduğu gibi :))Gene çok lezzetli bir salata size.Üstelik habersiz misafirler için birebir:)Hemen tarife geçiyorum efenim :)
Malzemeler:
2 adet kabak
1 su bardağı iri çekilmiş ceviz
2 su bardağı süzme yoğurt
1-2 diş sarımsak
1 yemek kaşığı zeytinyağı
Hazırlanışı:
Kabakları soyup rendeliyoruz.Tavamıza zeytinyağını döküp kızdırıyoruz.Kabakları yüksek ateşte sularını vermeden 2-3dk soteliyoruz.Sarımsaklarımızı dövüp yoğurdumuza ekliyoruz.Kabaklarımız sotelenip soğuduktan sonra yoğurdun içine katıyoruz.En son ceviz ve tuzu ilave edip harmanlıyoruz.Soğuk servis yapıyoruz.

3 yorum:

Feyza Fidan dedi ki...

Canımm,çok severim ben bu salatayıı...Enfes olur, birde havuçla aynı tarfi yaparım, ceviz koymadan..
Ellerine sağlık anaperimmm..
Öpüyorum çok..

aNNePeRi dedi ki...

Feyzacım havuçlusunu bende yapıyorum evet çok lezzetli oluyo.Bide mor lahana ile yapıyorum hatta o da çok lezzetli oluyo:)

Neşe Akbaş hatırlıyorum sizi :)Çok sevindirdiniz beni.Çok teşekkürler:)

Adsız dedi ki...

Sevgili anneperi ellerinize sağlı.. bende devamlı yapırım bu salatayı.çok güzel oluyor..
banada beklerim

www.sultansofrasi-leyla.blogspot.com