26 Ocak 2009 Pazartesi

Halenze'ye Pasta


Aylarrrrrr sonra merhaba :))
Şu oldu,bu oldu diye geveleyip bahaneler bulmicam valla direk açık ve net söylüyorum ki yazmayı canım istemedi.Bunu tetikleyici bir çok şey oldu tabiki ama sonuç itibariyle içimden yazmak gelmedi.Bir bir-iki aydır blogları okumak yorum yapmakla yetiniyorum sadece:) Ama iyi de oldu özlendiğini görmek mutlu ediyo insanı :) Geri dönüşün ilk postu tatlı olsun istedim.M.Ö zamanlardan birinde halenzeme çilekli pasta sözü vermiştim.Geç de olsa sözümü tuttum çok şükür :) Hem zaten o zamanlar çilek mevsimi de geçmişti şimdi hormonlu mormonlu buldum çilek yaptım pastayı :) Fotoğraf biraz kötü olsa da olsun maksat gönüller bir olsun diyerek kaytarıyorum :)

Halenzem de benim gibi iki ayda bir yazan,nefissssssss tariflerin yanısıra,şık masa dizynları ve ve veeeeeeeeee çok orjinal takı tasarımları yapan enercik,kıpır kıpır bir hatun :) En son 3 aylık bir diyetle 30 kg vermiş ve kendini pideciye atmıştı daha ses seda yok.Israrla yapığı diyeti sorsak da hatun Nuh diyo Peygamber demiyo diyetin sırrını açıklamıyo:) Tahminim fazla ısrarlara,merakla blogunun yolunu bekleyenlere dayanamicak yeni postu yaptığı diyet üzerine olacaktır(inşallahhhhhhhhhhhhhhhhh :) )

Halenzemmmmmm canım afiyet olsun buyur pastanı :)

Özleyen,soran,nerdesin diyen,amma tembelsin diyen,yeni tarif isterükkkkkk diye yırtınan herkeslere sesleniyorum;

Yeniden Merhabaaaaaaaaaaaaa :)

Posted by Picasa

13 yorum:

zehratrk dedi ki...

hoşgeldiiinnnniiz

çiLekLisüt dedi ki...

listede yeni yazını görünce valla şaşırdım gözlerimi kırpıştırdım hatta hakkaten bu o mu diye :))) pasta bence süper gerçekten sen mi yaptın bunu süper görünüyor tadı da harikadır eminim

HÜLYA dedi ki...

hoşgeldin canııım. hoş geldin sefalar getirdin... Halenze sanırım o pidecide mahsur kaldı..heheheee zayıfladım diye çok yiyip hesabımı ödeyemedi :) zavallıcığı içerde bulaşık yıkatıyorlar belkimde .....

canım güzel bir yazı ve güzel bir tarif elelrine sağlık sevgiler çok öptüm

birdilimdus dedi ki...

hoş geldinnnnnn!!!

Sevgiler,
Evren

sarımutfak dedi ki...

hoşgeldin cnm pasta süper ellerine sağlık
öpüldün

Gelin Ayşe dedi ki...

ehehe evet yeniden merhaba sonunda :) bende bazen yazmak istemiyorum ama benimki sadece bir kac gun suruyor :) Pasta guzel gorunuyor, afiyetle yesin halenze :)

jasmins kager dedi ki...

Canim hosgeldin, pasta da cok guzel olmus benim yerimee yesin halenze:)

ilker'in mutfağı dedi ki...

Canım anneperim nerelerdesin şekerim.Gerçi aynı soruyu kendimede sormalıyım herhalde:)))Çok özlemişim kıs seni.Ellerine sağlık şekerim.Kucak dolusu sevgiler...

aNNePeRi dedi ki...

herkese teşekkürler hoşbuldummmmmm :)

@çileklim,kız kınıyorum seni :) sen ki gelmiş çocukların doğum güü pastasını bile yemiş hatunsun ay gerçekten sen mi yaptın da ne demek :)

@hülya,bak ben onu düşnmemiştim hiç :) ama halenze en son böyle kaybolduğunda 30 kg verdi geldi bilemiyorum düşündürücü 0 beden oldum geldim diye dönücek de olabilir :)

@ilker,bende özledim bacım ya bi buluşma ayarlayanda yok görüşelim artıkınnnn:)

@gelin ayşe,sonunda :) benim tembellik biraz uzun sürüyo bi geldi mi işte:)

papatya prenses dedi ki...

hahahaha:D halaenzenin 3ayda 30kilo verdiğini sanıyosun demek:D
alemsiniz haa.doğumdan sonra toplam 30 verdi. kızım 3ayda 30kilo veren soluğu karacaahmette alır:D

pasta da ye beni diyor hani:) ellerine sağlık

Halenze Özlem dedi ki...

AMan nihayet pastam yapılmış Ölsek helvamızı kaç yıl sonra yapıcaksın merak ettim valla:) Hormonlu çilek kötü resim ben bunları haketmedim , cık cık cık verdiğim emeklere yasık..

Ben kiloyu 3 ayda vermedim yaw. Ben tani konuyu bildiğim için herkes biliyo sanıp ööle yazmışım tabi yanlış anlamaya mahal vermiş oldum. Doğum sonrası 20 kilo kendi kendine gitti. Geri kalan on kiloyu doktorla verdim:))

Neyse Pastam yapılmış ben fazla nankörlük etmeden başkaları da şunu parmaklamadan alim götüriim evime kitliim kapımı yiyim kimseler gelmeden:)) Canımm Anne süperim :) Ellerine sağlık Ellerin kolların dert görmesinn Canımda bi tatlı çekiyoduki sorma. Mucuk mucuk mucuk .
Not: Bu şen dana hamzadan dolayı bloglara uğrayamıyorum nolur affedin beni yalnız bırakmayın beni gaza getirin:))

Leyya dedi ki...

amaniniiiii seni yeniden blog aleminde görmek büyük keyif aney perimmm.hoşgeldin.olur arada öle fetret dönemleri))hoşgeldin safalar getirdin yeniden...

lemanice dedi ki...

hoş geldiniz hanımefendi.nasılsınız afiyettesiniz inşallah.bu arada beni hala arkadaş listene eklememişsin.(kötü kuzensin işteeeeee)sevgiler canım oğluşları öptüm.