10 Aralık 2008 Çarşamba

Kurban Bayramı,Arog,Boynu Bükükler :))


Geç de olsa bir bayram yazısı yazayım dedim :) Herkesin evinde çeşit çeşit baklavalar,tatlılar yapılmıştır da bitmiştir tabi.Bayramın üçüncü günü gelenler artık genelde avcunu yalama durumunda olurlar :) Bayram geçse de baklava tarifini hayır demem diyenler için de bizim baklavanın tarifi burda
Kurban nasip olupda kesenlere Allah kabul etsin diyorum.Kesemeyenlere de Allah bir daha ki bayramda nasip eder inşallah.Benim için şu et faslı olmasa bayram normal günden farksız geçti.Evde hastalıklı bir vatandaş olarak süründüm diyebilirim :)
Bugün sabah 6 itibariyle annemleri memlekete doğru yolculadık.Çorum,Samsun,Trabzon,Gümüşhane geze geze gidip 20 gün sonra dönücekler inşallah.Babama o kadar sırnaşmama,duygu sömürüsü yapmama rağmen kandıramadım :) Gerçi 10 günlük olan tatil planları 20 güne çıkınca benim peşlerine takılabilme ihtimalim imkansızlaşmıştı çoktan :)
İşte böyle hasta ,sefil,boynu bükük gariban,zavallı bir bayram geçirdim şahsen :) Sizin bayramınız benimkinden katttttttttt kattttttttttttttttttttttttttttt güzel geçmiştir inşallah.Hepinizin tekrar tekrar bayramını tebrik ediyorum.

26 yorum:

çiLekLisüt dedi ki...

MUROYA GİTMEEEEEEE !!!! BAK DEMEDİ DEME YANİİİ :D BAKLAVAYI ABLAM GİBİ KESMİŞSİN YAPRAK YAPRAK NEGZEL :)

nino dedi ki...

en yalniz bendim bu bayram uzulme kuzu

antepası dedi ki...

Muro'yu bende çok merak ediyorum.Ama ben burada sinemaya gidemediğim için orjinal dvd'sini bekliyorum.Baklavada nefis görünüyor.Geçmiş bayramın mübarek olsun.Geçmiş olsun.

Gelin Ayşe dedi ki...

Bayramda hasta olmakta cok kötü olsa gerekn yaa. Gecmis olsun :)
Ne aroga gittim ne Muroya gittim, ikisinide onermiyorlqr :) gitmeyide dusunmuyorum acikcasi merakda etmiyorum. :)
benim bayramda fena gecmis sayilmaz. Iyiydi ya :)
Baklava nefiiiiiiiiis gorunuyor tek kelimeyle.

Ayse Pamuk dedi ki...

Baklavadan bende istiyorum desemde sanırım avcumu yalayacağımm:)
Ellerine sağlık

Leyya dedi ki...

geçmişler olsun güzel kardeşim.kendine dikkat et emi bak iki beben var senin.sona burda okuyucuların vaarr..bizim bu bayram ilk defa belki bu kadar gelenimiz oldu (hepi topu iki ailede olsa))çok sevindik..seninde geçmiş bayramın mübarek olsun.tv sinema dvd vcd hepisi lüx şeyler bana))

Renkli Kurabiyeler - Zülbiye dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞIM;
http://porselendemlik.com
http://birdemliksohbet.blogspot.com
http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
22.ARALIK 2008 (PAZARTESİ)- 04 OCAK2008 TARİHLERİ ARASINDA

“PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 32” EV SAHİBESİ OLARAK http://renklikurabiyeler.blogspot.com/ GÖREV YAPACAĞIM
YANİ BEN YAPACAĞIM…
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE

"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 32.HAFTA "
BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM ..
C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.

SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM

ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM
BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE

SOFRAMDA BERABER dedi ki...

CANIM BENDE MUROYU MERAK EDİYORUM PAZAR GÜNÜ İZLİCEM UMARIM BEĞENİRİZ GERÇİ BİR EMEK VAR YİNE DE İYİ OLMUŞTUR İZLEYELİM BAKALIM

çiLekLisüt dedi ki...

naber sesin soluğun çıkmıyo fıstıkım??

birdilimdus dedi ki...

Nefisss!!

Sevgiler,
Evren

jasmin dedi ki...

Canım ellerine saglık cok guzel olmus. Olsa-da yesem sımdı.

ilham perisi dedi ki...

Aanacığımdan ses yok düştük peşine ses et bak vuracağım seni..yada kaçıradabilirim şimdi bunalmışsındır sen ..

ilham perisi dedi ki...

tembel kadın hatrını sorduk cevap bile vermiyorsun...

nino dedi ki...

canim tabiiki katilabilirsin bekliyorumk tarifin linkini

Feyza Fidan dedi ki...

Bacım ösledim kıs seni ..Nasılsın bir ses viiirrr..

Zarpandit :) dedi ki...

değerli ana peri:)

baklava cok guzel tatlı krizimi deştin :(

arog iyi değilmiş yes bnde duydum:)

sinema konulu sitelerdeki yorumlara bakıp git paran ziyan olmasın :) bak bu bir tavsiye :)

Feyza Fidan dedi ki...

Kıssss buluşalım valla :)Çok öptüm...
Ayrıyeten mutlu seneler ...

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

YENİ YILIN...! MUTLU,HUZURLU ,SAĞLIKLI VE BOL KAZANÇLI TÜM SIKINTILARDAN UZAK BİR YIL OLMASI ÜMİDİ VE DUASI İLE....!
MUTLU YILLAR.....!

ikizlerinannesi;keskinli dedi ki...

mutluluk bankasinin sevgi subesine 2009 nolu hesabiniza 365gun yatirilmistir mutlu ve huzurlu bir sekilde harcamaniz dilegiyle mutlu yillar

papatya prenses dedi ki...

ne kurbanı ne baklavası. aşure geldi bacımmm.
yeni tarif isterükkk

Leyya dedi ki...

papatyaya katılmakla birlikte yazıya da razıyız hade tariften geçtik))hıı simit diyet yimeeği kardeşim benim))bak lulular hergün yiyolar.tohtor tavsiyesiyle..sende yi garii))öptüm bacımı

eyvahhyemekyandiocakbatti dedi ki...

anaaaa sen daaaaagaa gurbandamı galdın silkelen guzum kendine gel:)))) öpüyorum seni anı yaşa zamana dön hade bekliyorum bebişim...bebişlerininde doğum günülerini kutluyor öpüyorum sevgülerümle

Adsız dedi ki...

34. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.com
/http://birdemliksohbet.blogspot.com/
http://selmahlc.blogcu.com/
tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
12 ocak 2009 (PAZARTESİ)- 25 OCAK2009 TARİHLERİ ARASINDA “PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 34” EV SAHİBESİ OLARAK http://fzehra.blogcu.com/ GÖREV YAPACAĞIM.
YANİ BEN YAPACAĞIM…
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 34.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM

pel!n dedi ki...

Yeni tarifler bekliyoruz..

Sevgilerimi yolluyorum..

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

kurabn bitti aşure geldi nerdeyse ramazan bayramı geliyo yaf:).
nerelerdesin??

~PakKaramu~ dedi ki...

Pak Karamu visiting your blog