18 Kasım 2008 Salı

Alın Size Mim :))

Yoğun ısrar (:P) ve istek üzerine daha bugüncük ve bir iki gün evvelcik sahip olduğum mimlerimi cevaplıyım dedim :) İlki yine ve yeniden çileklim sütlümden:) Bu mimin bir hikayesi var hemide.Tam çileklim beni mimlemeye niyetlendiği sıralarda Allah'ım ya Rabbim çilekliyi benim kalbime düşürdü.Dedim özledim hatunu acep nasıldır keyfi ne alemdedir.Hemen bir sms yolladım hatun kişiye "efenim siz ve keyfiniz nasıllar acaba neler yapıyorsunuz"El cevap:"bende seni mimliyodum nihaha" :))) Anında "kalp kalbe karşı derlerrrrr sende üzüldün müüüüüü"diye şarkı çığırdım kendimce de o duymadı tabe :))İşte o mimin konusu buzdolabında neler var?Hemen sayıyoruz efenim;

1-Kahvalıklar(peynir,zeytin,bal,reçel vs vs vs)
2-Zerde(safranın kokusunu sevmediğim için çok zor bir tatlı ooo diye kandırdığım eşimin"konukomşu bana pasta yaparmısın deseler kendini paralarsın bana bi zerde yapma sen"diye isyan etmesi üzerine tırsılmış ve bugün yapılmıştır kendisi :D )
3-Mercimek çorbası,Bulgur pilavı,Tavuk yemeği
4-Koca bir poşet acılı karışık turşu.
5-1kg tenekede keçi peyniri (çocuklar için)yoğurt
6-Mayonez,ketçap,süt,meyve suyu,turşu suyu,sirkeler(elma,üzüm)nar ekşisi
7-İki raf yumurta,safran,ginko,propolis,apranax,çikolata,tarçın,mahlep,dolma fıstığı,kuş üzümü
8-salça,türk kahvesi,nescafe gold,süt tozu,kakao,pasta malzemeleri(yaprak fındık,fıstık,tane fıstık,toz fıstık,süsleme şekerleri,damla çikolata9-meyvelikte;yeşil elma,üzüm,nar,mandalina
10-sebzelikte;patlıcan,kabak,pırasa,marul,domates,salatalık,yeşil soğan,limon11-dondurucu kısmında;poşet poşet mantı(yeni yaptım Allah'ıma bin şükür:P)Köz kırmızı biber,bezelye,et çeşitleri,Sigara böreği,düğme kurabiye,milföy hamuru,buz.

Bizim dolaptan haberler bu kadar.İnanmayan gelir bakar dermişimmmmmmmmmmm :)))

20 yorum:

akasyakokusu dedi ki...

merhaba canım..sobeni okudum ikisinide hemide..ayy çok şekersin..
bu arada nuray ben namı diğer akasyakokusu tanıştığımıza memnun oldum.
bende çocuk çok düzineyle yok şaka şaka:)) üç tanede..kavga dövüş ne kadar şartlandırsakta saatte uygulasak başa çıkamadık..bakalım nereye kadar açamıycaz pcyi.akşam açılmadı mesela oturdu herkes tv izledi.ama muhabbet yok sus puslar.nerde eski muhabbetler misafirlikler.
neyse benimde çene düşer şimdi görüşmek üzere hoşçakal.

Kayhanoviç dedi ki...

Bu mim denen terör faaliyetlrinin ilk cıktığı anı biliyorum. O an ilgimi cekmişti değişik bir etkinlikti ( : Gel gelelim bir yayıldı bir yayıldı ki sorma

Papatya Prenses dedi ki...

aldım mimi:)
işte blog dediğin böle olur insanın içini ferahlatır:)
hayırlı olsun efenim:)

ikizlerinannesi;keskinli dedi ki...

cok yayildi bu mim olayi böyle olmasida cok güzel birbirimizi daha iyi taniyoruz sevgiler hayirli günler

çiLekLisüt dedi ki...

Başakşehir mi :/

O çığırdığın şarkıyı duydum merak etme bloğuma kadar geldi sesin ;)

Adsız dedi ki...

dolabının raf kısmı benimkiyle nerdeyse aynı yaa yalnız ben ketçabı mayonezi normal dolapta saklıyorum içine ne kadar katkı-koruyucu madde koyuyolarsa hiç bozulmuyo mübarekler:)) bde senin dolap biraz geniş galiba maşşallah sebze meyve reyonu gibi.güle güle kullan:-)

Ayse Pamuk dedi ki...

Hay Allahım ya güldüm vallahi:))

Leyya dedi ki...

sevgili perianeyy yazdım mimimi))

http://leyyaa.blogspot.com/2008/11/muffinmimnunturummm.html)

sayfasından okuyabilirsin)

ilhamperisi dedi ki...

ya annem bu kızın derdi ney bi deyiversenen bana ..çok takıldı kafama..deli etti beni...
hiç böyle etmezdi

ilhamperisi dedi ki...

çilekten bahsediyorum anlamışsındır zati

eyvahhyemekyandiocakbatti dedi ki...

kızzz periiiiii gelmeyim yanınaa:)) anladın sen onu.....fıstığım öpüyorum sevgilerimle

Papatya Prenses dedi ki...

mim mim mim yeni yazı istiyoruzzzzzzzzzzz

ikizlerinannesi;keskinli dedi ki...

hayirli bol bereketli bir bayram dilerim sevgiler

Zeynep dedi ki...

şekerim anneperimmm,
iyi bayramlar dilerim

öptümmmmm

Lezzet Gemisi dedi ki...

Yüreğiniz umutlu, umutlarınız atlı, sevdanız kanatlı, mutluluğunuz katlı, sofranız tatlı, mekânınız tahtlı, ömrünüz bahtlı olsun. Kurban Bayramınız Mübarek Olsun...

mutfaktayim dedi ki...

Yüreğine damla damla umut, günlerine bin tatlı mutluluk dolsun. Sevdiklerin hep yanında olsun, yüzün ve gülün hiç solmasın. Bayramın kutlu olsun...

ilham perisi dedi ki...

Annepericiğim hayırlı ve huzurlu bir bayram dilerim ailenle birlikte..Öptüm ..

Papatya Prenses dedi ki...

annecim pericim,hayırlı ve bereketli bayramlar diliyorum:)
öperim yanaklarından:)

Leyya dedi ki...

peri annem benim içimi burktu boynu bükük gülümsemelerin...aslında son zamanlarda çok sık gelir oldum gedikpaşa civarına..ve ben bu çanta olayına devam ettikçe daha çoook gelirim orlara))görüşürüz güzelim inşllh.
sana mutlu,sağlıklı, bereketli sevdiklerinle birlikte hayırlı bir bayram diliyorum

şirinem dedi ki...

:)) anneperi ne güzel bir yazı helede yorumlar sizi bukadar çok sevenin olması ne güzel inş bizide aranıza alırsınız henüz yeniyiz bazı konulara fransiz kaldık (çocukların değimiyle:)) mim nedir desem ? sevgiyle kalınız dolabınıza hayran oldum aranan herşey var