20 Ekim 2008 Pazartesi

aNNePeRi 1Yaşında :)


 Blogcu arkadaşlar birinci yaşlarını kutlarlarken ne hoşuma giderdi.Benim blogumda bir seneyi devirebilicek mi derdim hep.Evet blogum artık 1 yaşını doldurdu ama buruk bir şekilde.Ben bundan 1 sene önce blogumu kurduğumda yemekçi blogcu arkadaşlar çok sevdikleri bir blogcu arkadaşlarını kaybetmişlerdi

 Esra 12 yıllık öğretmen bir blogcu arkadaştı.Ben ne yazık tanıyamadım kendisini.Ama bu kadar seveni,arkasından yokluğuna ağlayanı,dua edeni olduğuna göre güzel bir insanmış.Ve vefatının birinci yıldönümünde misssim ve arkadaşları güzel bir etkinlik düşünmüş.Bir öğretmenin anısını bir devlet okulunun kütüphanesini zenginleştirerek yaşatıcaz.Ayrıntıları Zerrin'in sayfasından okuyabilirsiniz. Benim kitaplığımda bu tarz kitaplar yok falan demeyin.Benim kitaplığımda da yok ama yarın sabah erkenden cağaloğluna çocuk kitapları almaya gidicem.Koli koli kitaplar göndermenizi kimse beklemiyor sizden.Herkes birer ikişer gönderse bu kütüphane ihya olur emin olun lütfen bir kitabı esirgemeyin :)

 Eveeeeeeeet geçelim sıradaki duyurumuza :) 2005 yılından beri hergün yazan bir blogcu arkadaşımız Hussoloji huso bir rekor denemesine girişmiş bulunmakta.Dünyanın en çok okunan blog yazısını ben yazıcam arkadaş diyerek yola çıktı bile :) Sizden de linke tıklayarak bu yazıyı okumanızı ve destek vermenizi bekliyo kendisi.

19 yorum:

Adsız dedi ki...

selam.nice mutlu yıllara...sevgiler
http://hunerlieller.net

Papatya Prenses dedi ki...

nice sevgli dolu ve tarif dolu:) paylaşımlara olsun canım.

foto makinasına gelince canon tavsiye ederim. yarı profosyenel bir makina alabilirsin.

Papatya Prenses dedi ki...

canon PowerShot A710 IS ve onun üzerinde birşey işini fazlasıyla görür:)

not: sonyy ne anlar foto makinasından:))

pastacirapunsel dedi ki...

Canım,

Blogunun yeni yaşı kutlu olsun, nice beraber kutlamalara...

Sımsıcak sevgiler.....

sarımutfak dedi ki...

slm
bloğunun yaşgününü kutlarım şekerim nice nice yıllara
iyi haftalar
sevgiler

kalderavolkan dedi ki...

Nice mutlu, güzel yazılar içeren senelere :))

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Merhaba,
Öncelikle blogunun yeni yaşı kutlu olsun.
Bol yorumlu,bol tıklamalı nice yıllara....
Fotoğraf makinanın durumuna üzüldüm.
Bende Sony cyber-shot DSC-S600
var,onu kullanıyorum.
Görüntü kalitesinden çok memnunum.
Daha önce hiç sorunum yoktu ama hafıza kartı kullanmaya başladıktan sonra çok sayıdaki resmi bilgisayara aktarmakta zorlanmaya başladım.
Bende sık sık bu makinaya bir şey olursa ne alabilirim diye düşünüp,duruyorum.
Servise giden bir eşyadan kolay kolay eski verimi alamayacağımı düşünüyorum.
Umarım bu sorununu bir an önce halledebilirsin.

zerrin - misss dedi ki...

canım anneperim,

dünya güzeli, kocaman yürekli arkadaşım. Desteğine, ilgine binlerce teşekkür.

Blogunun doğum günü kutlu mutlu olsun. Daha nice güzel yıllara olsun.

Fotoğraf makinasına gelince. ben kullandığım makinayı söyeleyeyim. Hiç sorun yaşamadım. Prof. bir makina değil ama işimi görüyor. Kodak Z 612

Öpüyorum seni.

sıcacık sevgiler.

Renkli Kurabiyeler - Zülbiye dedi ki...

merhaba,
uluslararası arkadaşlık ödülünü en içten duygularımla takdim ediyorum.
Sevgilerimle,

DeliName dedi ki...

nice bloglamalara ben bu konuda biraz sey oldum sey ( :

aNNePeRi dedi ki...

@papatya prenses,baktım makineye netten işimi görür bişey evet.Ne zaman fotoğraf makinesi baksam netten profesyonellere bakarken buluyorum kendimi almaya gittiğimde de aynısı olmazsa bu canonu alabilirim :)

@zülbiye, çok teşekkür ederim :)

@muhterem,mümkünse sony adını duymak istemiyorum artık.kameram da sony Allah seni inandırsın nefret geldi elime bile almıyorum kamerayı :)

@DeliName,ney oldun merak ettim :)Hem insan azcık yardımcı olur fikir verir,kendinin makinesi leica ya,burda bi çare çırpınışlarımızı görmüyo beyfendi :P

@zerrin,canımsın.Umarım kütüphaneyi fulleriz :)

@hunerlieller,@rapum,@kalderavolkan,@sarı mutfak, herkesler hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim :)

Ayşegül dedi ki...

Anneperi
nice mutlu senelere dileğimle inşallah banada bunu kutlamak nasip olur.Bu arada oğlanlarında şimdiden doğum günün kutluyorum.Allah uzun ömürler versin.Dede olduklarınıda görelim.

Gelin Ayşe dedi ki...

Hayırlı olsun AnnePeri. İnşallah uzun seneler yazarsın bizde engelsiz okuruz seni :)
Linke tıklayarajk arkadaşımıza detsek olacagım :)

çiLekLisüt dedi ki...

ooo 1 yıl dilek kolay benim de arşive bakılırsa ocakda 1 yıl olacak ama siteme geçeli 3 ay filan olduğu düşünülürse daha 9 ayım var :p fotoğraf makinesi bence de dijital orta bişey al nikon pahalı artı senin canavarlar mahveder onu :)) öpüldün pasta konusunda papişe bi danış derim pasta uzmanı gibi de mübarek :))

http://www.pastacikiz.com/
http://pastacirapunsel.blogspot.com
/
http://www.pastaci.com.tr/
ve http://www.pastaci.blogspot.com/
http://pastaci.net/ (bu son ikisi aynı kişi)

şu siteler de iyi sankim ;)

birikim dedi ki...

Adımıda deliye çıkardınız ya pesss..Amma ve lakin deli deliyle veli veliyle bunu bilemeyon tabi..yeni yaşın pardon yeni blog yaşın kutlu olsun..Büyüde gel bebek hehehe..

KelebekGibi dedi ki...

Nice senelere blogunla güzel paylasimlara.

nino dedi ki...

nice mutlu blog yaslarina melekim

Ayşe dedi ki...

kesinlikle canon diyorum temmuz ayı itibariyle bir kamerada ben alıcam inşallah Canon dslr bir makina alıcam artık inşallah prof. geçmek istiyorum bende ehh yeter demiş durumdayım benım de 2-3 yıllık bir dijital makinam var ama artık yetmıyor bana ve görüntüsü de bozulmaya başladı biraz pahalı ama canonlar kocişi kandırdık o zaman problem etmeye gerek yok öbdenir o ödenir yalnız annem duyarsa o fiyata bi bulaşık makinası birde çamaşır makinası alınır diye başımın etini yer mi yer vallaha :)

aNNePeRi dedi ki...

@Ayşe; hoşgeldin öncelikle :) ben bu postun üzerine birde canon ixus 75 eskittim :) şimdi gene canon alıcam bende inşallah canon eos 350 yi tavsiye etti arkadaş sanırım alicim ama bende bu anneme ne dicem konusunu düşünmemiştim :))