19 Eylül 2008 Cuma

İftara Davetlisinizzz :))



Ehem ehem :) Ne zamandır çileklisütüm ilen buluşup kaynaşmak istiyoduk bir türlü müsait olamadık.Bugün dedik o gün bugündür ve iftarda görüşüyoruz.Dedim birilerini çağıralım mı bütün bloggerı çağır dedi tanışalım kaynaşalım :D Ben arkadaş sözü dinlerim hepicüğünüz davetlisiniz akşam iftar soramıza :) Gelmek isteyen yorum bırakabiler İstanbul Avrupa yakasındayız ona göre :)
Menümüzü sayalım size de gelmeyenler çatlasın :)

*Domates Çorbası
*Zeytinyağlı Fasulye
*Mantar Graten
*Sigara Böreği
*Kuru Patlıcan Dolması
*Tavuk Şiş
*Pirinç Pilavı
*Salata
*Güllaç
*İftardan sonra Nargile sefası bide :)

Ayrıntıları daha sonraki günlerde ayrıntılarım :D Şimdi işe koyulma zamanı:)
Not:Papatya cıkcıkcıklayınca bana aklıma geldi :) Son anda karar verilmiş bir iftar olduğundan önceden haber veremedik.Herkesin planları vardır biliyorum aslında ama bugün nereye gitsem ne yapsam diyenler varsa siz fırsat :)


Ek Yazı
Çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk geç bir yazı biliyorum."şöyleydi,böyleydi"diyerekten mazeretler üretmicem.Açık konuşmaktan yanayım :) Çok severek aldığım makinemin bana uzun uzun süreler vede sık sık olaraktan yamuk yaptığı için tamirdeki makinemden soğudum.O yüzdendir ki hala alınmadı kendisi servisden :) Öyleyim ben işte bişeyi çok severek alırım,bir iki kusurunu görünce içim soğur bidaha elime alasım gelmez.İşin kötüsü bu sadece benim Sony den nefret etmeme sebep olmakla kalmadı bütün fotoğraf makinelerinden bi soğukluk geldi :) Ne zamandır makine bakıyorum böyle içime sinen aman aman bunu alayım ben yafs dediğim bişi olmadı.Ne yemek yapasım var(fotoğraflarını çekemicem ya :D ) nede siteye bişi yazasım var.Zaten siteye fotoğraf eksikliğinden günlük kıvamında yazılarla dolmaya başlamıştı :) Kapatmayı düşünüyorum aslında bir müddet.Bloga yeni tarifler eklemek benim için eskisi gibi zevkli bir uğraşı olana dek.Tatsız tutsuz bi yer olmasın istiyorum burası.Ama ondan önce bir iki mim ve bir iki tarif yazıcam ve son dicem büyük ihtimal.

33 yorum:

Papatya Prenses dedi ki...

Hanım hanımm sen beni kendin gibi peri mi sandın ayol. İnsan bi kaç gün önceden haber eder değil mi ya. cıkcıkcık.
bu akşam iftara misafirliğe gidiyoruz ne yazık ki:(
çileğimi öp benim yerime,o da seni öpsün benim yerime:D böle öpüşün kaynaşın:D
hayırlı iftarlar kuzum..

zerrin - misss dedi ki...

Davet mavet duyunca uçarak geldim..

Yaaa bende gelmek istiyorum yaa. Ne fenasınız.. :(

Hıh işte görürsünüz siz ben de Kıbrıs'a iftara çağırıyom bu akşam burdan duyurulur. Gelen benimle irtibata geçsin :))

HÜLYA dedi ki...

aaah aaah bu mesafeler böyle zamanlarda deli ediyor beni.. şimdi o masada o seohbetin içinde olmak vardı.. Umarım gönlünüzce zaman geçirirsiniz.

şimdiden afiyet şeker olsun şekercim.

Gelin Ayşe dedi ki...

Konya nerde, İstanbul nerde :( İstanbul da yaşıyor olsaydım kesinlikle gelirdim çünkü evde iftar yapmatansa sizile tanışmayı tercih ederdim.
Valla kıskanıyorum.
İnşallah gününüz güzel gecer. Çok fotograf cekin ne olur. Sizi bir arada merak ediyorum. Hepinisi ayrı ayrı merak ediyorum. Bloga eklemezseniz bile bir mail gönderin merakım gitsin :)
Şimdiden afiyet olsun. Menü tek kelime ile süüüpeeer!!! :)
Ellerine saglık Peri.

ηiηo dedi ki...

ay bende geleyommmmmmm

KelebekGibi dedi ki...

Ayy bende gelirdim ama keske az yakin olsaydik :P Menüde cok güzelmis yani :)
Kimler geldi merak ettim simdi :)

çilekli süt dedi ki...

Any'ciğim henüz senin evinden bloğuna ilk yorum bırakışım olmasından ötürü çok heLecanlıyım :D

Yemekler nefisti bi kez de burdan duyurmak (ve çatlatmak) babında söylim :)) Hayatımda ilk kez nargile içtim ve bayıldım

Herşey için teşekkürler gerçi sen şimdi yattın ama olsun sahurda görüşürüz şekerim :DD

Seni seviyom ı love u my friend
-burda heart heart heart smileyleri :))

kalderavolkan dedi ki...

Yaaa avrupa yakası :( Ne güzel olurdu o masada olmak sizleri bir arada görmek.. Ben de foto isterim :)

Gelin Ayşe dedi ki...

aaaa çilekli yatılı mısafırın olarak mı kaldııı. Ayyy ne zevkliiii :)
Uyuz şey çatlattıkca catlatıyor bizi :)

DeliName dedi ki...

OoOoo yok yok valla. Allah daha cok versn. Afiyet olsun efendim. Tüm aclar geliyormuş:) Görürsün o zaman herkes davetli lafını.

ferkul dedi ki...

menu çok guzel görünüyor, ben de mi gelsem..)

muhaber.net dedi ki...

konuyla alakasız bir soru:

tavada patatesleri kızartırken, patatislerin yapışmaması için ne yapmak lazım?

şimdiden teşekkürler. :)

SOFRAMDA BERABER dedi ki...

bende biraz geç kaldım avrupa yakasındanım bilseydim siizlerle tanışmak için gelirdim..
aslında biri önderlik yapsada bütün blogçular (yakın olanlar) bir toplansak çok hoş olurdu..
sevgiler..

servet dedi ki...

domates çorbası
tavuk şiş
pirinç pilavı
salata
güllaç
Nargile
alayım :)
sanırım yemeği kaçırdım :P
Gerçekleştirmek dileğiyle.

Halenze Özlem dedi ki...

sıkkım sehir size:) ben diyetteyim gelemem saat 7 de salata çorba yoğurt. ühühühühühü Allahım milletle sitemde dalga geçtim diye mi bu eziyet:)) kız okadar şeyi yedinizmi cidden. yuh size be:))

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

canım ben gelmek istiyorum ne zaman ama kaçırdımmı yoksa kaçırdıysam çok üzülürüm bana neden haber vermedin aşk olsun ben bahçelievlerdeyim haber bekliyorum canım

SOFRAMDA BERABER dedi ki...

Beyaz bir güvercin gönderiyorum sana, kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi, tüylerinde nur var. Senin de kalbin nurla dolsun kadir gecen mübarek olsun

Sevgi hak edenin, umut sabredenin, zafer inananın, mutluluk bekleyenin, bunların tümü senin ve sevdiklerinin olsun.

ikizlerinannesi;keskinli dedi ki...

Kadir Gecesi dileklerimizi, isteklerimizi Allah�a arz etmek için de değerli bir fırsattır. Kadir Gecesi, Allah�ın rahmet ve bağışlanmasının sağanak halinde yeryüzüne indiği, dileyen her müminin armağanlara gark ettiği bir gecedir. Hepimize hayırlı olsun..

Lezzet Gemisi dedi ki...

Yağmur yüklü bulutlar gibi gelen, eteğindeki hayır cevherlerini başımıza boşaltan bu mübarek gecede dualarınız kabul, ameliniz makbul, Allah'ın selameti üzerinize olsun. Kadir Geceniz kutlu olsun.

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

Kadir Gecesi değer gecesidir, Allah tarafından değerli kılınmış bir gecedir. Kadir Gecesi bin aydan daha hayırlıdır. Bu gece bir ömürden daha hayırlıdır. Ellerin açıldığı, gözlerin dualarla yaşardığı, kalplerin okşandığı Kadir Gecesinde bütün insanların günahlardan uzaklaşıp tövbelerinin kabul edilmesini niyaz ederiz. Allah tüm inananları iman yolundan ayırmasın. [sevil :=))]http://birdemliksohbet.blogspot.com

sofraozlemi dedi ki...

canım nazik davetine cevap veremedim kusura bakma..düşündüğün için çok teşekküe ederim.inşallah başka sefere:)

canım kadir gecen mübarek duaların kabul olsun.hayırlı kandiller dilerim.

ηiηo dedi ki...

canim kandilin mubarek dualarin kabul olsun insaallah simdiden iyi bayramlar dilerim

LeYYa dedi ki...

oh oh afiyet şeker bal olsun demek düşer bize gayri.hayırlı bayramlar olsun...hıı bi de şu naum paşa konağına bayıldım,eşimede gösterdim üç vakte kadar gidecez inşllh..selametle kal

şeker pasta dedi ki...

Bayramını en içten dileklerimle kutluyor, 'Şeker' gibi lezzetlerinin devamını diliyorum... Şeker Pasta Banu...

Feyza Fidan dedi ki...

Canım Anaperim,
Ramazan Bayramını kutluyor, sevdiklerinle birlikte geçireceğin nice mutlu bayramlar diliyorum..
Çook öptüm oğluşları ve seni..

Limonlu Kek dedi ki...

Ramazan Bayramını en içten dileklerimle kutluyorum. Sevdiklerinle daha nice mutlu, huzurlu bayramlara erişirsin umarım, sevgiler...

muhaber.net dedi ki...

efendim cevabınız için teşekkür eder, bu vesile ile bayramınızı kutlar; dünya ve ahirette başarılar dilerim :)

içses: şimdi ne tatlılar yapmışsınızdır siz...

ηiηo dedi ki...

Cocukken hersey ne kadar guzeldi yada bizler cocuklugun verdigi saflikla herseyi temiz gorurduk. Arefe gunu yapilan temizlikler, baldan tatli tatlilarin hazirlanisi, kacamak bir iki lokma. Bayram oncesi cikilan alisverisler, alinan birbirinden guzel elbiseler, ayakkabilar. Kizsaniz elbisenin cantasi, sapkasi olacak. Erkekseniz cepsiz olmaz pantalon, para toplanicak. Hic unutmam bir komsumuz vardi Allah rahmet eylesin, o teyze hic bir bayram geri cevirmedi bizi. Bayram oncesi mis gibi kokan, yepyeni mendiller alir, arasinada para koyardi. Koskocaman lojman, 11 kat, her katta 6 daire, herkes tanidik. El opmekten yorulur, topladigimiz harcliklari cantamiza sigdiramazdik. O zaman insanlarin elimi boldu, simdi ne oldu hala anlamis degilim. Insanlar birakin para vermeyi, seker ikram etmeyi, kapiyi acmiyorlar. Guzel olan geleneklerimizi ne cabuk yitiriyoruz. Hic bir bayram eksik etmedi ailemiz bizden yeni giysileri, ayakkabilari, harcligi, hediyeyi. Biz sansli cocuklardik. Simdi oyle cok yalniz cocuk var ki!! Bayram vesile olsun, unutmayalim adetlerimizi. Ziyaret edelim yaslilarimizi, yalnizlarimizi. Oh bir hafta tatil deyip, nereye kacacagimizi bilmemezlik etmeyelim, bizde yaslanicaz bir gun, gozum kapida, kulagimiz zilde yavrularimizi bekliyecegiz. Bir tatli dil, bir guleryuz, cok gormeyelim, cok gormesinler bizede. Buralar cok sessiz, ne gelen var ne giden. Yapilan tatlilari birbirimize ikram ediyoruz ancak. Ne ana var yanimizda, ne akraba, ne baba ocagi var burda, ne kardes muhabbeti. Gurbetin acisini ceken bilir ancak, bos konusmaya ne hacet. Annem, babam, kardesim, guzel ninem ananem, tum akrabalarim, dostlarim, ben yine bu bayramda burdayim. Bu bayramda yalnizim. Siz birlikte olusunuzun kiymetini bilin. Az kaldi ramazan yaza gelecek, bende 8 senedir ozledigim o bayrami yasayacagim yaninizda insaallah. Ama siz bunun kiymetini bilin, kaybedince bulunmuyor cunku. Bu bayram diliyorum tum minik kiz cocuklarinin firfirli elbiseleri, kirmizi rugan ayakkabilari olsun. Tum erkek cocuklarinin papyonlu minik takimlari, gicir gicir ayakkabilari olsun. Yaslilar yalniz kalmasin bu bayram, oksuzun yetimin basi oksansin. Olmusler unutulmasin, hastalar ziyaret edilsin bu bayram. Bu bayram bayram gibi bir bayram olsun diliyorum...

pelin dedi ki...

Ramazan Bayramını içtenlikle kutluyorum..Şeker tadında bir bayram olsun inşallah..

Sevgiler..

yosunbuka dedi ki...

canımmm nice nice güpgüzel bayramlara hepberaber ulaşabilmek dileğiyle bayramın kutlu olsun...
bu arada ne ilginç banner olmuş hihi..çook değişik..güle güle kullan..öptümmm

çilekli dedi ki...

abovv sen daha iftar yemeğinde misin :))

diyalogyemekleri dedi ki...

slm..hayırlı bayramlar..görüşemidik hiç.nasılsın çocukalr nasıl..sobe yolladım sana birtane..cvblarsan sevinirim..

çiLekLisüt dedi ki...

yok yawf sen yaz arada işte günlük yazmanın neresi tatsız tuzsuz ille yemek resmi mi çekmek gerek :)))) yaz yaz yaz .. hiç kimse okumassa sen okursun ben okurum deli peri okur okuyan bol :)) kapamak filan yok öyle işin kolayına kaçmayalım lütfen plss :)) bu arada ekleme de 4 4lük o anı tekrar yaşamış kadar oldum çok zevkli bir akşamdı gerçi benimkinin telefonlarından pek bişey anlamadım konuştuklarımızdan :)) sohbeti derinleştiremedim onun yüzünden yahu ama olsun yine de hoştu :))) güzel bi anıydı benim için.. tekrar herşey için teşekkürler canım benim..