13 Eylül 2008 Cumartesi

Bence Erkek Nasıl Olmalı? :)








Bu bir ilkkkkk mim cevaplamasıdır biline :) Değişik bir mim konusu ilen karşınızdayız.Çileklisütden öğrendiğim kadarıyla mimin orijinıl hali aslında kadınlar ne istermiş.Evrim geçire geçire bu hale gelmiş :) Bize de bu evrim görmüş geçirmiş haliyle gelen mimi cevaplamak düşer tabi .


*Öncelikle belirtmeliyim ki kadın taklidi yapan erkeklere tahammülüm yok!"ayol naber,ay şekerim"vs diye başlayan kendince espiri yaptığını sanan erkekler midemi kaldırıyo resmen öyle böyle değil.Bi tokat patlatasım gelir,bigün yaparımda kim bilir :) Ağır olmalı erkek,duruşu,tavrı ayakları yere sağlam basmalı.Bu demek değil ki buzdolabının iki ayaklı,kaşı,gözü burnu olan versiyonu olsun.Çocuğa,kadına merhametin en eriten halini göstersin.Espirili,neşeli olsun ama bunu cıvıklıkla karıştırmasın.Ciddiyeti,ağırlığı da maçoluk,argoluk sanmasın.


*Bilgili,kültürlü olsun.Fikirlerimi paylaşabileyim beyin fırtınası yapabileyim.Farklı bakış açıları göstersin,bilmediklerimi öğreneyim,hayranlıkla dinleyeyim.Parayı hayatı kolaylaştıran bir yaşam gereği değil de,sosyal statü,büyüklük,ağalık-paşalık olarak görmesin.Görecekse de benim gözüme gözükmesin :) Küfür etmesin nefret ederim.Ananı bilmem neni diye başlayan(vb) cümleleri kuranlar da katlinden büyük zevk alacağım kişiler listesinde üst sıralardadır.Anne,baba,din,aile kutsaldır.Sebep ne olursa olsun çirkin ağızlara sakız olamaz!


*Yengeç olduğumdan dolayı kalbimden geçenleri söylemeyi pek sevmem.Karşımdakini de çok iyi analiz ederim o söylemeden kalbindekini bilirim ona göre davranırım.Ben de aynen bunu isterim."şunu şöyle yapsaydın"veya"bunu böyle yapsaydın ben çok mutlu olurdum"demekten hoşlanmam.Ben söylemeden neyden hoşlanacağımı bilsin o yapsın isterim.Dile getirdikten sonra pek bir değeri kalmamıştır.Dürüst olmalı erkek sonra.Sevdiğinin,eşinin yanındayken ona aşık,gözü başkasını görmez.Kapıdan çıkınca önünden geçen her bayana aşık olanlardan nefret ederim.Aldatıp orda burda anlatmayı marifet sanıp da eve kılkuyruk olan erkek cinsi katli vaciplerdendir.Yiyosan bir halt erkek ol çık yaptım de.Emin değilim ama böyle bişi olursa (Allah göstermesin :) ) affedebilirim birdaha olmamak şartıyla.Ama hem her naneyi ye ondan sonra da gel karşındakini aptal yerine koy türlü yalanlar üret.Aha işte onu boğarım kendin aptalsan bi tek sen aptalsın! Sadakat çok öenmli eğer sadık değilse çeksin gitsin bi zahmet!Layık olanlarlar layık olduklarıyla olsunlar.


*Gelelim kılık kıyafete :) Spor giysin,klasik giysin yerine göre giysin şık olsun.Ama bi zahmet aptal saptal saç stilleriyle dolaşmasın.Yürüyen incik boncuk mağzası da olmasın.Düşük bel,zincirlere dolanmış züppe tiplerden de olmasın.Türk mü ecnebi mi belli olmayanlarıda eliyoruz :) Gümüş tesbih en çok sevdiğim erkek aksesuarı olsa da yolda sallaya sallaya dolaşmasın. Bi de gümüş tütün tabakalarını çok severim ya ama konuyla alakası yok tabe :)) Ağızda sakız cak cak dolaşmasın.Cep telefonunu karıştırıp durmasın habire görgüsüzlere de tahammülüm yok :)
Bunların hepicüğünden arınmış erkek cinsi varsa o işte ideal erkek cinsi olar bizim gözümüzde :)
Bir mimin de sonuna geldik.Hatamız kusurumuz olduysa affola.Küçüklerin gözlerinden,büyüklerimizin ellerinde hörrrrrmetle öperiz :P Bu mimi de kimlere paslarız?
Ninomm,Papatya Prenses,ipe un sermeye bayılan gönül bu mimi cevaplasın isteriz.Merakla da bekleriz :) Ayrıca bir erkek gözünden bu mimin cevapları nasıl olurdu diye merak ederiz ve DeliName'yi mimleriz :) Kalın sağlıcakla hayde :)



11 yorum:

çiLekLisüt dedi ki...

."şunu şöyle yapsaydın"veya"bunu böyle yapsaydın ben çok mutlu olurdum"demekten hoşlanmam.Ben söylemeden neyden hoşlanacağımı bilsin o yapsın isterim.....

ohooo oo yani güzelim :)) çok naz aşık usandırır bide ağlamayana meme yok diyebilirim :pPp Ben de Yengeç'im ama işte Başak ve İkizler etkilerim yoğun haritamda bu yüzden bu konuda ayrılıyoruz seninle.. Ben yapılan hataları adamın gözüne sokarım da :))) Ama bu bir olmadı iki kez olur.. Üçüncüsü olmaz, soğurum çünkü.. İşte bu noktada Yengeç giriyor devreye sanırım ^-^

ηiηo dedi ki...

oyyy datlum amma donatmisin he senin erkek kriteri epey uzun :D ay benimki kisa olur simcuk :DDD

ilker'in mutfağı dedi ki...

Şekerim anlattıkların sanırım ülkemizde oldukça yoğun:)))
çok öpüyorum canım.Sevgiler...

Arti dedi ki...

ben hatayı hem göze sokarım hem her fırsatta değiştirmek için uğraşırım hem de liberal takılıp özgürlüğüne müdahale etmem.. öle susup "kendisi anlasın" olayına gıcığım.. telepati yeteneğim olsa burda ne işim var??!! yengeçleri bu yüzden akrepler çözebiliyo demekki.. onların sezgileri güçlü.. safkan yengeçlerden kaçılması gerektiğini sölemiştim dimi kitaplarımızda :D.. çilek ikizlerli olduğundan daha makul bi vatandaş.. üstelik üstadd ! :D

1) her kılığa girerim, ayol da derim efekt olsun diye konuşma esnasında.. herkese karşı bi raddeden sonra soğurum, halbuki başta daha sıcak kanlıyımdır.. ciddiyetle cıvıklığı aynı anda yaşarım, kimse anlayamaz ne mal olduğumu..
2) benim gibi düşünmeyenleri aptallıkla itham ederim. zira aptaldırlar :) bilgiyi ben paylaşırım, öğretirim.. başkaları pek pek nadiren bişiy öğretebilir..
küfür etmem,içimden bile.. parayı severim, sayarım :D.. sosyal statünün mimarı olarak görürüm. ztn gerçekte de öyle.. paran varsa adamsın memlekette yoksa öl Yaaannniee Ölll...
3) kıyafetim her zmaan aynıdır, vapura bindiğim kıyafetle gece uyurum.. aynı kıyafetle camiye de giderim, misafir de ağırlarım, işe de giderim... universal bir giyinme tarzım vardır; kapri-tşört :D... kışın bile içmekanlarda aynı kombinasyonlarda gezerim.. imaj meykır varsa tanıdığınız yollayın.. :D
4) sakız çiğnemeyi tercih etmem..acıktırıyor... aksesuar olarak bazen yüzük takarım orda burda beklerden elimle oynamak için.. yüzüğüm orjinaldir.. UN hunger site'dan aldıydım.. bilmem ne su bizonumuydu neydi, onunboynuzundan yapılmış..
5) sadık olmamam gerekiyormuş , uranüsüm 7. evdeymiş.. kusura bakmasın bayanlar.. :)

ideal portreden uzaak durmak daha güzel bence.. adam yerine koyan az olur, dikkat çekmem sağda solda

aNNePeRi dedi ki...

@çilekli, yafs bişeyi bi kere söylersin.Bu hareketten hiç hoşlanmam dedikten sonra gene yapıyosa aynısını bitmiştir.Unuttumu falan kabul edemiyorum unutmasın efenim dikkatli olsun yoksa bende soğuyorum işte.Hadi çok sevdiysem iki defa söyliyim ama üç olmaz cıx :)Bu da sevdiğim değer verdiğim kişi için geçerli bi özelliği yoksa hiç acımam yüzüne yüzüne vururum malesef ukala olduğumu düşünen çok olur o yüzden ilk tanıdıkları anlarda.

@ninom, senin anlatacağın erkek tipini çok iyi tahmin ediyorum aslında :)

@ilker, biliyorum o yüzden varsa dedim ya :)

@arti, "kimse anlayamaz ne mal olduğumu.."
puzzle gibi adamım diyosun :) Puzzle yapmaya bayılırım emme ne idüğü belli olunca da olay biter yahu :) Onyüzbinmilyon parçalı bi puzzle olmak lazım ki hiç bitmesin (o zamanda sıkılır mı ki karşı taraf?) Allah seni çözene yardım etsin ne diyim :)

eyvahhyemekyandiocakbatti dedi ki...

kızzz perimisin katilmisin nesin bu kadar işimin arasında ne demeye mimledin beni:))) neyse en kıssa zamanda cüvaplanduruyum senimi kırcam yavrım...hade öpüyorum sevgilerimle

Halenze Özlem dedi ki...

işte senin aradığın erkek benim oğlum:)henüx 6 aylık sadece boncuk boncuk bakar ve tebessüm eder.. kızım o senin anlattıkların sadece cennette:)

Gelibolu17 dedi ki...

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ
http://porselendemlik.com/ ,
http://birdemliksohbet.blogspot.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/tarafından hazırlanmıştır.

İftar yemekleri
Sahur sofraları
Tatlılar
Çorbalar
Salatalar
Hamur İşleri
Yörenize ait bir cesit yemek


MERHABA SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,

15 eylul 2008 (pazartesi) -21 eylul 2008 (pazar) tarihleri arasında İftar Bereketi Etkinliğini 3.haftanın Ev Sahibeliğini http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/ Yani ben :) yapacağım

Siz sevgili dostlarımı ve Katılmak isteyen herkesi etkinliğimize davet ediyorum.


İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.


Tariflerinizi hazırladığınızda İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ Başlığını yazarak sayfanızda yayınlayıp , tarifinizin hazır olduğuna dair duyurunuzu sayfama yorum bırakarak bildirmenizi rica ediyorum.

En kısa zamanda sizin sayfanıza geri dönüp tarifi kopyalayıp kendi sayfamda yayınlayacağım.

elimden geldiğince tüm arkadaşlara davetiye göndermeye çalışıyorum atladığım , gözden kaçırdığım arkadaşlarım olursa şimdiden özür diliyorum buradan tekrar söylüyorum herkes davetlidir. beni yanlız bırakmayın olurmu:(

Not: Tarifleri pazartesi sabahından itibaren yayınlayacağım canlarım. Şimdiden herkese teşekkürler

Gülcan..

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;16.09.2008 Tarihinde BAŞLAYAN EN GUZEL PASTA 2 YARIŞMAMIZ VAR http://birdemliksohbet.blogspot.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ YARIŞMAMIZA DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL PASTA TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "EN GUZEL PASTA YARIŞMASI 2" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.TARİFİ OLMAYAN PASTALAR YAYINLAMAYACAKTIR.SAYFANIZDA BENİM SİTEMDE YARIŞMAYA KATILDIGINIZI YAZIN Kİ ARKADAŞLARINIZ SİZE OY VEREBİLSİNLER
BU YARIŞMADA BİRİNCİ OLAN ARKADAŞIMIZ 6-19 EKİM TARİHLERİNDE PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNDE YANİ 27. Cİ EV SAHİBESİ OLARAK SEZONU AÇACAKTIR. SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM
ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM
BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......SEVİL

Cicim dedi ki...

sayfan çok güzel yeni gördüm.. :)
benim de ablam yengec burcu da..bir an seni o sandım.. yoqsaa apla sen misin? :)

Papatya Prenses dedi ki...

amanınn ebe sobe olayına girmişik. ben bunu ramazandan soraya paslıyım. şimdi darvinistlerle uğraşıyorum zira:D