12 Mayıs 2008 Pazartesi

Blog Ödülleri


Bu kadar kısa bir zaman zarfı içinde ikinci postumu yayınlıyorum hayrettttttttt :) Efenim çocuklar anaokuluna bugün bensiz gitmiş bulunmaktalar.Ve sanırım artık bundan sonra da bensiz gidecekler.Evde yalnız kalmanın verdiği rehavetle blogları dolaşırken bir de ne göreyimmm.Zerrinim missim ödül almış daaa haberimiz yokmuş :) Görünce çok sevindirik oldum Zerrin buralarda yok bildiğiniz gibi müjdeyi ben vereyim dedim :) Zerrin bana kızma nolurrrrrrrr :) Tutamadım içimde napim :)Zerrin gelince ayriyetten kutlarız inşallah.Hadi bakim sizde sevindirik olun mahrum kalmayın bu haberden :) Diğer blog ödüllerini öğrenmek için http://blog.blogodulleri.com/ adresine uğrayabilirsiniz.

3 yorum:

nino dedi ki...

canim zerros kizma z haberi var merak etme odulu onun yerine arkadasi aldi :) uzulme sen hhihi ;D

zerrin - misss dedi ki...

Canımsınnn, çok teşekkür ederim...çok düşüncelisin ..

anneminkiziyim dedi ki...

Merhabalar canim,
zerrinin ödülüne onun adina cok sevindim hayirli olsun.
Evet o günkü Otantik Cafede bizlere yapilan büyük haksizligi asla unutamiyacagiz.Helesene bunu müslüman müslümana yaparmi diyorum. Alaman bir gruba gecen hafta ve bu haftada bir okulda yemek kursu veriyorum. Istanbul gezimizin güzelliklerinden ve harika gectiginden bahsettim, bu grupta benim tavsiyemle senege Isatnbula gelmeye karar verdi, aslinda yapilan haksizlislari, insan disi hareketleri hep örtpas ediyoruz. Benim istedigim ortalara cikip bagirmak, grev yapmak, medyanin agzina sakiz olmak degil. Önemli olan insanlarimizin gereksiz önyargilarindan cikmalari ve bu utanc verici seylerden vaz gecmeleri. Türkiye demokratik ülke die Almanlara savunma ya gecen ben, malesef bu durumdan dolayi, türkiyenin demokratik olmadigini gördük. Demokratide insan haklari olur, kisinin haklarina saygi gösterilir, dis görünüse önem verilmez. malesefff...
Bu sartlarda malesef o güzel toplantiya katilip, tanisma imkanini bulamdik, kismet ne yapalim, insallah ilerde, daha tarafsiz bir yerde bulusuruz::))
Sevgiler....